Tuesday, April 6, 2010

Finally..

finally,
die dh de tmpt bersandar nama "D". aku happy utk die..aku ske die bhgia. aku sedey tgk die sedey. aku pjuk setiap kali die nanges. aku teman die.aku tenang kn die. mmg aku d cipta tok jg m teman die dlm ssh n senang.

time aku sedih aku xde sp2.aku berjpe dgn insan yg tuhan turunkn aku.die happy kn aku.aku happy,smpai aku xsnggup nk luka kn hati die.die baek. die slalu phm aku. time ex aku ngamok die soh tenag kn,teman kn die.bia kesedihan die hilang.aku xpyh pk sal die,die kata. die sgt baek.

tp hari ni,aku d tengking sbb pmpm len,ini kali yg nth ke bp aku kena cm ni.thp kesabaran aku da limit die.aku phm.aku undur diri dlu. sumpah hari ni dan smpai aku jd mayat aku ingt peristiwa ini.

sekian...

asfrd<3

1 comment:

  1. xde kena mgena dgn yg hidup atau yg dh mati dlm hati aku.

    ReplyDelete