Wednesday, May 19, 2010

Big girl dun cry..


Mlm yang sangat sedih bagi aku..aku tau ini perasaan sahaja jgn d layan sgt..tp perasaan tu la yang wat aku hidup and tabah..jauh dalam sudut hati aku ini,aku maseh sayang akan die...
aku maseh mengharap detik2 kitaorg utk bersama semula,yes i was waiting 4 u 2..jgn la die kata die sorg je barai,aku barai xde sp yg tau. perasaan ini la yg teman aku nanges tiap2 mlm dan meghitung bp lama kitaorg dh putus..
aku try ubah cara idup aku dengan bersosial ngn org yang aku xpnh berckp pn,aku try atasi kesedihan yang maha saket ini..mungkin die nmpk aku xsedey happy je kn?..luaran suma org leh judge,hati?perasaan ini? aku yang xcukup kuat ni la yg tggung sorg2 tau,tp xpe aku xnk die tau pn saket aku ke mati aku ke,aku tekad mlm ini,aku akn terus pergi dan terbang jaoh dari byg2 die,wlpn aku tau aku xmampu! shit! come on saeda u dh besar! grow up plz,jgn nanges2 dh..yes u can do it baby..
Die rampas suma dlm hidup aku,smpai aku jth tersungkur, aku bgn aku sedar ini salah aku selama 2 thn ni..aku tabah kn hati dan aku terus kn perjalanan hidup aku ini,aku percaya tuhan leh membaca isi hati aku,dan aku mendapat die dlm hidup aku.die happy kn aku dlm saat kesedihan aku,die layan kerenah aku,die phm aku,tp aku still xleh tima die sbgai teman hidup aku.aku sgt rindu saat lama aku,aku maseh tidak berdaya utk mbuang nya.ya allh tlg lah hamba mu yg lemah ini..
mlm ni rasa itu dtg lg,aku juz bertny kn u still want ur kity? then he said no thx u can hv it..p2 trus 0ff9..im juz like wow! owh ok..i juz like to said like i want u..thnks 4 u..u wt i lg kuat utk mmbenci u.dats it.

1 comment:

  1. :(

    been there, done that.
    just be strong ya..

    its too sad knowing that friendship can end just like that. too sad, too bad.

    it shouldnt be, not that way.

    all the best in ur life. and take good care.


    remember this one thing,
    even kita tahu kita bukan siapa2 lagi dalam hidup awak,
    ill always remember anyone who came into my life. all the sweet memories will always remain in my heart.

    u know u can always find me even if u dont want to, ill always be here waiting.

    jagadiribaekbaek, saeda.

    ReplyDelete